אופק פתרונות
אופק פתרונות
מנהלת לך את העסק !
בחבילה הבסיסית: הפקת מסמכים חשבוניות מס קבלה/זיכוי/הקפה, קבלות, דוחות מכירה, כרטסת עזר לקוחות, מעקב גביה, מחירונים, שליחת הודעות SMS ועוד.
אופק פתרונות תוכנה המיועדת לניהול עסק.
המערכת גמישה וקלה לתפעול.
מתאימה למרבית העסקים בישראל, לעסקים קטנים וחברות גדולות.
המערכת מבוססת על ניסיון מצטבר מעל ל-25 שנה של אלפי לקוחות מרוצים.
התאם ובחר את המודולים המתאימים בהתאם לצרכי העסק.
איתור מסמכים מהיר להפקת העתקים ואו לשליחה
בדואר אלקטרוני (E-MAIL).
דוחות מכירה בחתכים שונים: סוגי מסמכים, לקוחות, פריטים.
מעקב גביה וגיול לקוחות חייבים לפי חודשים, תיעוד שיחות
עם הלקוח בעזרת מודול ה-CRM, הכולל התראה לתזכורת ליום ושעה.כרטסת עזר לקוחות להצגת יתרה ותנועת חובה וזכות
(חשבוניות וקבלות).
תזרים שקים לקוחות, כרטיסי אשראי ותשלומים לספקים.
קבלת תחזית לשקים לקוחות האמורים להיפרע, צפי להפקדות
כרטיסי אשראי לבנק ע"י חברות האשראי.
הגדרת מחירוני מכירה לצרכן, סיווג לקבוצת,
ספקים ואיתור במדף.
עזרה מקוונת הכוללת סרטוני הדרכה, תמיכה ושירות ע"י
התחברות מרחוק.
סרטון הדגמה
אבטחה
המערכת מאובטחת ברמה גבוהה. כניסה למערכת למשתמשים מורשים בלבד. ניתן להגדיר לכל משתמש סיסמה והרשאות להפעלת התוכניות השונות בהתאם לתפקיד.
הרחבות ומודלים נוספים:
המערכת מציעה מגוון רב של פתרונות בהתאם לצרכי העסק. הזמנות לספקים, הדפסת שיקים לתשלום, הפקת מדבקות בר קוד , שליחת הודעות SMS, חיוב כרטיסי אשראי ועוד.
כרטיסי אשראי
הזמנות לספקים
הדפסת שקים
הודעות SMS
ניתנת האפשרות להוסיף / לבטל / לחדש - מודולים (מערכות נוספת) בכל עת באופן עצמאי באמצעות מערכת התוכנה לאחר ההתקנה.