top of page
מוסכית לוגו.png

מוסכית 2020

מוסכית 2020 הותאמה למתן מידע עדכני למנהלי עבודה מכל טלפון נייד וטבלטים ועוצבה בסגנון חלונות 10. מערכת הניהול מחולקת ל – 9 תפריטים עיקריים. בתפריט ניהול שוטף נמצאות התוכניות השכיחות ביותר: 

הפקת המסמכים השונים

done-tick.png

שאילתות למחירי שעתונים ומחירונים

done-tick.png

איתור מסמכים (ארכיון)

done-tick.png

קליטת שעון עובדים (דיווח שעות עבודה ברמה של הזמנת תיקון)

done-tick.png

קליטה ותשלום של חשבוניות ספקים

done-tick.png

פתיחת וסגירה של כרטיס עבודה (הזמנות תיקון)

done-tick.png
waireframe.png
waireframe 02.png

כאשר רכב מגיע למוסך פותחים כרטיס עבודה. המחסנאי מבצע ניפוק של החלפים דרך תפריט ניהול מחסן ישירות לכרטיס העבודה. המערכת מאפשרת למחסנאי לאתר את הפריט בעזרת קטלוג תמונות, בעזרת בר קוד או בעזרת המחירון של המערכת.

 

מנהל העבודה מדווח על ביצוע העבודות לרכב .לרשותו מערכת שעתוני יצרן המסווג לפי נושאים מאפשרת איתור נכון ומהיר של פעולת העבודה. בגמר ביצוע התיקון ניסגר כרטיס העבודה לחשבונית.

 

קליטת חשבונית ספקים מבצעת 3 פעולות עיקריות : הכנסת פריטים למלאי, בדיקה והשוואת מחירים , זיכוי הספק.

 

עצם ביצוע פתיחת כרטיס עבודה סגירה לחשבונית וקליטת חשבונית ספקים בוצעו למעשה עיקר הפעולות במערכת: רישום הרכב ביומן הרכב, נרשמו תנועות כניסה ויציאה במלאי, בוצע פעולת זיכוי הספק, בוצעה פעולת רישום בקופה (במקרה של חשבונית מס/ קבלה).

סרטון הדגמה

circels.png

הרחבות ומודלים נוספים:

המערכת מציעה מגוון רב של פתרונות בהתאם לצרכי העסק. הזמנות לספקים, הדפסת שיקים לתשלום, הפקת מדבקות בר קוד , שליחת הודעות SMS, חיוב כרטיסי אשראי ועוד.

מודול ברקוד.png

מודול ברקוד

הזמנות לספקים.png

הזמנות לספקים

הדפסת שקים.png

הדפסת שקים

הזמנות לקוח.png

הזמנות לקוח

bottom of page