כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

 WEB מוסכית

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

כמה מילים על מסך זה

מחולל דוחות בגרירה

קבלת רכב לקוח באייפד וביצוע בדיקה משוטפת

כלי ניהולי חדש לקבלת לקוחות מרכז השרות באמצעות אייפד לקיצור זמן קבלת רכב הלקוח לטיפול ולביצוע בדיקה משותפת של יעוץ השרות עם הלקוח. בגמר הבדיקה המשותפת החתמת הלקוח על טופס קבלת רכב והצעת המחיר על גבי האייפד ושחרור הלקוח ללא צורך לכניסה למשרד הקבלה. התהליך בקבלת הלקוח וביצוע הבדיקה המשותפת באמצעות האייפד כדלקמן:

הצגת רשימת המוזמנים

פתיחת טופס לקבלת רכב ועדכון נתוני חובה.

אימות פרטי הלקוח ועדכון פרטי הלקוח.

קבלת התראות לביצוע קמפיין, רכב בהסכם.

סימון ליקיים ל-14 בדיקות חובה לרכב.

סימון פגיעות ברכב לשריטות, מעיכות ושברים.

צילום הרכב קדימה אחורה ימין ושמאל.

הצגת טופס קבלת רכב צבעוני ללקוח.

החתמת הלקוח על טופס קבלת הרכב.

החתמה על הצעת מחיר שהוכנה בעוד מעוד.

שחרור הלקוח.

את המשך התהליך לקבלת הרכב יתבצע במשרד ע"י יעוץ השירות בעמדת מחשב רגילה. תתבצע פתיחת כרטיס עבודה ישירות מרשימת הרכבים שהתקבלו בעזרת האייפד. ​

 

בעמדת המחשב במשרד יהיה ניתן להציג את טופס קבלת הכולל את חתימת הלקוח הרכב ולהדפיסו לפי הצורך, כנ"ל את הצעת המחיר. הצגת תמונות הרכב בגודל מלא. דווח חדש - בדוח מדדים - בקסם השירות – לביצוע בדיקה משותפת באמצעות האייפד ע"י יועצי השרות.

דרישות חומרה

אייפד עם מערכת הפעלה IOS של חברת אפל, זיכרון פנימי RAM של 1GB ומעלה.

התקנת רכזת אלחוטית המחוברת לרשת הפנימית של מרכז השירות

להורדה מהחנות של אפל 

מוסכית APP

אפלקציה לביצוע פעולת ממכשיר נניד מהשטח ללא ביצוע התקנה מיוחדת למערכות הפעלה אנדרואיד ו-IOS

יתרונות המערכת:

פתיחת כרטיס עבודה מכונאות ואו פחחות.

הצגת היסטוריה לרכב.

מעקב כרטיסים בעבודה.

הצגת מצב קופה למנהל.

העלאת תמונות ושייך לכרטיס העבודה.

העברת הודעות CRM ישירות ותזכורות לכרטיס העבודה.

קסם השרות

תוכנית קסם השרות הינה תהליך לשיפור רמת השירות במרכזי שירות לרכב ובמגמה לשמר את לקוחות מרכז השירות ובסופו של התהליך צפי להגדלת ההכנסות.

תהליך זה יושם במערכת התוכנה מוסכית 2020 ובהתאם לדרישות התקן הארופאי. כדי לעמוד בדרישות קסם השרות פותחו מודולים ומערכת חדשות להשלמת התהליך, הענקת כלים  מתאימים למנהל מרכז השרות להשגת היעדים הנדרשים מהתוכנית.

סרטון הדגמה אופק פתרונות

 
 
 
 
 
 

משרד ראשי

כתובת: מרכז עזריאלי בניין B, הרוקמים 26 חולון. פקס: 03-9624347 fd@eyalcomp.co.il

שעות פעילות

בין השעות 08:00-16:30 יום ו 08:00-12:00

waze button.png

שירות לקוחות

טלפון

03-9619611

 

דוא״ל

fd@eyalcomp.co.il

 

פקס

03-9624347

אייל פתרונות תוכנה ברשת

facebook.png
אנא מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם

הצטרפו עכשיו לעדכונים שלנו